KROK 1: Rejestracja
Możesz się zarejestrować lub od razu przystąpić do zakupów i zarejestrować się przy finalizowaniu zamówienia. Każdy nasz klient musi posiadać swoje własne konto.
KROK 2: Zakupy
1. Całość asortymentu znajduje się w boksie “Kategorie” w lewej kolumnie serwisu. Jeśli szukasz artykułu o konkretnej nazwie (np. “krab, homar”) lub nazwie gatunkowej (np. “krewetki”), najwygodniej jest wpisać poszukiwane słowo w wyszukiwarce.
2. Zakupów dokonujesz dodając do koszyka kolejne artykuły, wybrawszy wcześniej żądaną wagę lub ilość sztuk produktu.
3. Aby zakończyć zakupy i sfinalizować zamówienie należy kliknąć przycisk ‘Przejdź do płatności’
4. Jeśli życzysz sobie dopisać dodatkowe uwagi do zamówienia np. o sposobie przygotowania produktów lub godzinie odbioru możesz je wpisać w polu „Zostaw wiadomość„.
KROK 3: Maile potwierdzające
Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail zostanie wysłany mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. W następnej kolejności zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia – ostateczna lista zakupów i kwota do zapłaty uzależniona jest od dostępności i wagi zamówionych artykułów.
KROK 4: Odbiór i płatność
1. Termin i godzina odbioru z magazynu zostaną potwierdzone telefonicznie lub mailowo.
2. Zamówiony towar jest możliwy do odbioru od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.30, w soboty 8-17.00.
3. Transportem DHL
4. Własnym transportem w czwartki w godz 8h – 20h
5. Płatność za towar
Przelewy 24
Przelew tradycyjny na konto bankowe
Płatność za pobraniem w dniu dostawy u kierowcy
Dane do przelewu:
As Thon Sp.z o.o.
Legnicka 84/86
41-503 Chorzów
15 2530 0008 2100 1067 4595 0001
NEST BANK
6. Jako dowód zakupu standardowo wystawiamy paragon. Na życzenie Klienta wystawimy fakturę – w tym celu należy podać w formularzu rejestracyjnym dane do faktury.
Szczegółowe zasady działania sklepu znajdują się w Regulaminie
Krok 4: Wysyłka
Wysyłka od wtorku do czwartku, na drugi dzień u klienta.
Dowóz własnym transportem w czwartki i piątki.